Tomáš BeňoDrahenice 70, 262 85IČ: 438 03 954
Ceny mokřadních rostlin uvedené v ceníku pro maloobchodní odběratele jsou uvedeny bez DPH (12 %), které je nutné k uvedené ceně připočítat. Minimální odběr rostlin je 100 kusů. Při odběru nad 500 ks rostlin a/nebo v případě stálých zákazníků s platební kázní můžeme Kupujícímu poskytnout na základě vzájemné dohody slevu z ceny.
Ceny pro velkoobchodní odběratele jsou na vyžádání. Vyhrazujeme si právo odmítnout poskytnout velkoobchodní ceny bez uvedení důvodu.
Objednávky přijímáme na základě e-mailové či telefonické komunikace. Objednávka musí obsahovat přesnou identifikaci odběratele a specifikaci zboží včetně požadovaného počtu objednávaných kusů. Za přijatou objednávku se považuje pouze objednávka, kterou jsme potvrdili e-mailem. Objednávka se považuje za vyřízenou v momentě předání zboží Kupujícímu v místě k tomu určeném, nebo předáním přepravci.
Storno objednávky rostlinného materiálu je možné:
V případě, že nám vznikne finanční újma způsobená pozdním stornováním objednávky ze strany Kupujícího, nárokujeme si úhradu prokazatelných a účelně vynaložených vzniklých nákladů.
Rostlinný materiál nezasíláme, nutný je jejich osobní odběr v pěstírně rostlin. Jakékoliv jiné způsoby doručení jsou předmětem předchozí vzájemné domluvy.
Platba zboží může být provedena:
Pokud nebude smluvně dohodnuto jinak, činí lhůta splatnosti faktur 30 dnů od data vystavení faktury. Při uzavírání smluv s novým Kupujícím nebo s Kupujícím, který byl již dříve v prodlení s platbou, požadujeme obvykle až 100% zálohu ceny předem.V případě prodlení Kupujícího s placením máme oprávnění vymáhat vůči Kupujícímu veškeré další náklady a škody vzniklé z důvodu prodlení platby.
Tyto podmínky jsou platné od 1. 1. 2020.
Znění reklamačního řádu je plně v souladu se zákonem č. 89/2012 Sb ., obč. zák. (dále jen „Zákon“), a v situacích, které nejsou přímo řešeny těmito reklamačními podmínkami, se postupuje dle ustanovení tohoto Zákona. Prodávající zodpovídá za to, že zboží při převzetí Kupujícím nemá vady, které by mohly znehodnotit deklarovanou kvalitu nabízeného zboží, zejména:
Kupující je oprávněn reklamovat pouze vady, které mělo zboží již při převzetí. Reklamace nebude uznána, zejména:
Kupující je povinen reklamovat případné vady bezodkladně poté, co tyto vady zjistí, a bere na vědomí, že případné prodlení s reklamací může zapříčinit prohloubení vady a znehodnocení zboží, což může být důvodem k odmítnutí reklamace. V případě reklamace Prodávající doporučuje, aby Kupující případné vady rostlin vyfotografoval a zaslal fotografii současně s reklamací a nevyjímal rostlinu ze země do obdržení pokynů ze strany Prodávajícího. V případech potřeby je Kupující povinen dodat reklamované zboží na odběrové místo na vlastní náklady. Kupující může zboží reklamovat dopisem zaslaným na adresu Tomáš Beňo, Drahenice 70, 262 85, e-mailem zaslaným na adresu prodej@beno-biotech.cz. Při reklamaci je Kupující vždy povinen uvést své kontaktní údaje a předložit doklad o koupi (jeho kopii) nebo koupi jiným vhodným způsobem prokázat. V případě výskytu vady může Kupující zboží reklamovat a požadovat tyto nároky:
Prodávající informuje Kupujícího o výsledku reklamace prostřednictvím e-mailového kontaktu. V případě oprávněné reklamace má Kupující právo na náhradu účelně vynaložených nákladů vzniklých v souvislosti s uplatněním reklamace. Toto právo může Kupující u Prodávajícího uplatnit ve lhůtě do jednoho měsíce od vyřízení reklamace. Práva a povinnosti smluvních stran ohledně práv z vadného plnění se řídí ustanoveními § 1914 až 1925, § 2099 až 2117 a § 2161 až 2174 občanského zákoníku a u Kupujících – spotřebitelů příslušnými ustanoveními zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele. Reklamační řád je platný od 1.1.2020